Metalowe Kostki Lodu

Metalowe Kostki Lodu

Ocena
Idealny sposób na schłodzenie Twojego ulubionego trunku
49,00 zł
Dostępność: Dostępny wysyłka dzisiaj *

Dla zamówień opłaconych do godziny 14:00 w dniach roboczych

Czas dostawy: 24 h
Koszty wysyłki: Wysyłka już od 8,9zł

1. Poczta Pocztex 48 - 8,9zł
2. Kurier UPS - 12,9 zł
3. Paczkomat InPost - 8,9zł
4. Odbiór osobisty w Katowicach - 0 zł
5. Powyżej 300zł - Dostawa GRATIS
6. Płatność przy odbiorze +6 zł

Masz pytania?
Zadzwoń - tel. (32) 209 88 99
LUB

Tagi:

Większe niz myślałam, ale to plus. Działa
Anna
Ciekawy produkt. Kostki utrzymują temperaturę. Tylko cena niewspółmierna do ilości kostek.
Tomek
Produkt rewelacyjny. Koneser whiskey zadowolony.
Karola
Oryginalny prezent, szybka przesyłka, polecam.
Ewa
Kostki okazały się trafionym prezentem, spełniają swoja funkcję (czyli nie rozcieńczają drinka). Z tym że cena plus koszty przesyłki, plus koszt za wybór opłata za pobraniem spowodowała że koszt kostek to 79 PLN- a to jednak za drogo
Beata
Oryginalny prezent. Gorąco polecam :-)
Blanka
Super. Warte polecenia
Edyta
Ok
Karolina
kostki się sprawdzają, ciekawy przedmiot
paulina
nie mam żadnych obiekcji :)
Kamila
Ok
Ewa
Przesyłka dostarczona szybko, strona godna polecenia.
Sylwia
Kostki ładnie zapakowane, bardzo przydatne dla osoby, która pije drinki. expresowa wysyłka!
Emilia
Jestem bardzo zadowolona.
Kamila
Fajnie wygląda, ładnie zapakowane. 2 kostki chłodzą 1-go góra 2 drinki. Lód chłodzi wyraźnie mocno, kostki .... subtelniej.
Robert
Kostki wygladaja bardzo elegancko. Spelniaja swoja funkcje z czego jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim, ktorzy lubia oryginalne prezenty w bardzo rozsadnej cenie.
Marika
Świetny prezent dla smakosza dobrych trunków. Możesz zaskoczyć takim prezentem, polecam.
Beata
Póki co jest ok, to prezent i trudno coś powiedzieć. Osobiście mi się podobają.
Pietrek
Eleganckie, bardzo dobre wykonanie.
Ania
Kostki robią furorę wśród znajomych. Szybka realizacja i wysyłka. Zdecydowanie polecam :)
Paulina
4 kostki to trochę mało ale bardzo dobrze wyglądają.
Jola
Jestem bardzo zadowolona, prezent jeszcze nie dany. Ale na pewno się spodoba !
Marta
Towar zgodny z opisem, super pomysł na prezent :)
Ola
Wszystko jak trzeba, towar zgodny z opisem, szybka wysyłka, dobra cena.POLECAM
Łukasz
ciekawy prezent
Iwona
Fajny pomysł na prezent, kostki są dobrze wykonane i ładniej zapakowane. Kontakt z obsługą bez problemu :)
Paulina
Świetny pomysł na oryginalny prezent. Strzał w dziesiątkę!
M
Fajny,elegancki prezent, super się sprawdzają
Asia
miła obsługa, towar zgodny z opisem . pozdrawiam
ania
OK. TYKLO MAŁO ICH JEST 4 SZT
ANIA
Bardzo miła i kompetentna obsługa, szybka wysyłka, obdarowani mężczyźni bardzo zadowoleni, polecam!
Wioleta
Super gadżet na prezent, szybka wysyłka
Ania
Mój mężczyzna był po wrażeniem wiec prezent SUPER! Dziękuje:)
Malwina
Świetny produkt, mąż zachwycony ,polecamy produkt znajomym.
Super kontakt, wysyłka ekspresowa.
Polecam!
Dorota
szybka dostawa, super prezent :) mąż był bardzo zadowolony
Sylwia
Świetna sprawa, można zaskoczyć znajomych. Poza tym sklep solidny i konkretna obsługa.
Marek
Super gadżet dla fana mocnych trunków. Mężczyźni byli pod wrażeniem:)
Edyta
Gdy powiedziałem szwagrowi, że może używać do whisky, to mnie wyśmiał twierdząc, że to profanacja. Kupiłem na prezent, ale chyba się nie spodobał. Kwestia gustu. Opakowanie i wykonanie bez zarzutu.
Maciej
Produkt zgodny z opisem. Bardzo sprawna i szybka obsługa
Andrzej
Kostki bardzo szybko do mnie dotarły. Nie spodziewałam się tak dobrego opakowania. Polecam.
Dagna
kupiłam je na prezent gwiazdkowy dla konesera whisky.Mam nadzieje, ze będzie zadowolony. Zastanawiam się czy nie kupić sobie,bo są b.fajne.
alicja
Genialny gadżet dla tych, którym zdarza się nie mieć lodu, wtedy kiedy akurat mają ochotę na drinka")
Marta
Produkt klawy, ładnie opakowany, dostarczony bezzwłocznie, kupiłam go komuś w prezencie i sama mam chęć go nabyć. Ministerstwo Gadżetów to kopalnia pomysłów na prezent.
Agata
szybka obsługa, kostki spisują się bardzo dobrze
Justyna
Rozwiń więcej|Zwiń